شبنم نادری(باران)

بیا ببار و مرا خیس عطر باران کن ....

شبنم نادری(باران)

بیا ببار و مرا خیس عطر باران کن ....

شبنم نادری(باران)

اولین حرف در این دفتر شعرم این است
که زمین منتظر باران است

حقوق تمامی مطالب این وبلاگ متعلق به
"شبنم نادری "می باشد و استفاده بدون ذکر منبع مجاز نیست.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پاییز اندوه

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

حــالا شمـا کـه غرق در اندوه پاییــزید
بـــاید مـــرا از دار تنــهایی بیـــا ویــزید 
یــک لشگـر وحشے درونــم سخـت مے تــازد 
هــر تکه ے قلـب مــرا با سنـگ آمیــزید 
دستـان من آمـاده ے یــک قتل خونیـن است 
در پیـش چشمـــانم همــه , یـک قــومِ چنگیزید
من دخترے بــد خلقُ و مــالیـخولیـا هستــم 
از جنــــگ بــا اندیشه هاے من بپـــرهیــزید 

#شبنم_نادری #باران ☔

  • شبنم نادری(باران)

اندوه

شعر کلاسیک

پاییز

نظرات  (۴)

خیلی جالب
سلام خانم نادری
این شعر برای شماست؟ :
اگر هست و در وبلاگ دارید، لینکش را لطف بفرمایید
سپاس

آفتاب،

پشت پنجره

در انتظار پلک گشودن،

پرنده،

در انتظار پرواز

و عشق

در انتظار بوسیدن و

 نوازش تو ست.

گوش به راهم،

تا با "عزیزم" تو،

روزی دیگر بیاغازم.

بیدار شو گل من!


سلام اتفاقی به شعرت برخوردم ولگرد کوچه باغ احساس بودم نوری دیدم آمدم  مهمانت کنم ...به سفره ام بفرما شبنم تکه ای غم هست با هم میخوریم
بسیار زیبا بود
کمی روی وزن بیشتر کار کنید عالی تر میشود (هرچند که عالی خود صفت تفضیلیست!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی