شبنم نادری(باران)

بیا ببار و مرا خیس عطر باران کن ....

شبنم نادری(باران)

بیا ببار و مرا خیس عطر باران کن ....

شبنم نادری(باران)

اولین حرف در این دفتر شعرم این است
که زمین منتظر باران است

حقوق تمامی مطالب این وبلاگ متعلق به
"شبنم نادری "می باشد و استفاده بدون ذکر منبع مجاز نیست.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

از شنبه

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷ ب.ظ


از شنبه...


   گفتم بیا امروز متولد شویم

 هوا هم خوب است 

آسمان هم آبی است 

گفتی  نه امروز شنبه است 

من از شنبه ها بدم  می آید

  همه ی شهر شلوغ است و آدم ها در ترافیک 


 گفتم فردا چطور


 فردا به پیش بینی هواشناسی باران می آید 

 من عاشق عابران بارانی ام

گفتی نه.

 من باید چتر بیاورم 

با چتر نمیشود متولد شد

تازه  یکشنبه ها همیشه ریاضی داریم.




 یکشنبه ها  را چه ابری چه  بارانی  دوست ندارم

گفتم دوشنبه خیلی خوب است

آسمان آفتابی است 

  عابران هم خیس نیستند 

 تازه ریاضی هم نداریم

 از حساب و کتاب هم خبری نیست

برای تولد خوب است 

 گفتی نه. 


 همیشه دوشنبه ها  خسته ام

 فکر میکنم که چرا هفته ها اینقدر طولانی اند

 با اینکه ورزش داریم اما من همیشه لباس ورزشی ام را جا میگذارم

 از آفتاب هم گریزان

 هرم گرما کلافه ام میکند

  سه شنبه را  هم فراموش کن

 من چک دارم

 پول هم ندارم

 میخواهم تلفن ام را خاموش کنم

 به اس ام اس هاهم جواب نمی دهم

 اینترنت  هم تعطیل

 حال و هوای چت هم ندارم

 خوابم می آید  

 آسمان ابری و آفتابی هم توفیری نمیکند

گفتم پس چهارشنبه صبح زود منتظرت هستم

گفتی  دنبالم بیا شاید باشم شاید نباشم

 شاید از شهر رفته باشم جایی دور 

 شاید تلفنم در دسترس نباشد

 شاید ....


 راستش من چهار شنبه ها را دوست ندارم 

 انتظار تمام شدن ساعات اداری عذابم میدهد

 پس کی ساعت 4 میشود. 

بعد از 4 هم که دیر است 

 همه جا شلوغ است

حتی برای نشستن در اتوبوس های BRT هم جا نیست

 چهارشنبه ها همیشه طولانی اند


در مورد پنج شنبه خبرت میکنم

صبح منتظرت بودم 

 زنگ زدی و گفتی عروسی پسر دختر خاله پدرت دعوت دارید

وقت آرایشگاه داری 

از صبح رفتی و در نوبت آرایشگاه نشستی!

 راستی مدل های فشن ،اصلا به تو نمی آیند

  زنگ زدم گفتم جمعه بهترین روز است روز پایان همه ی انتظار ها 

هوا هم نه ابری است نه آفتابی و نه بارانی

 چتر هم نمی خواهد

 کلاه آفتابگیر هم نیار 

 روز تولد خوبی میشود

 از فردا همه جا جار میزنیم

 (( ما جمعه متولد شده ایم))


 خمیازه ای کشیدی و گفتی  نماز صبح ات قضا شده است

 امروز روزی نداری !

 غروب جمعه  هم دلت میگیرد

 باشد برای شنبه 

 از شنبه متولد میشوم


 از شنبه......




  • شبنم نادری(باران)

باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی